Veziv

Poți deveni expert in marketingul pe email!

Odata cu evolutia tehnologiei dar si trecerea in mediul online marketingul digital a crescut enorm. Astfel ca majoritatea persoanelor aleg sa foloseasca emailing-ul ca pe o metoda de marketing inovativa. Intrucat, vanzarea pe email sau cu ajutorul lui a devenit la moda in lumea antreprenorilor. Astazi iti vom relata cateva strategii care merita sa le promovezi atunci cand te gandesti la marketingul online. Sper ca strategia anului 2021 pentru magazinul tau online Veziv sa fie imbogatita cu o lista de email-uri.

De ce sa folosesti email-ul?

Indiferent de modul sau statutul social majoritatea persoanelor folosesc email-ul pentru a comunica. Insa atunci cand ne gandim la afaceri, persoanele cu un interes social ridicat il folosesc mai frecvent.

Studiile arata ca persoanele care au un job stabil folosesc email-ul in mod frecvent pentru a vedea noutatile care apar in inbox. Insa daca esti un antreprenor de succes si detii in acest moment un site de prezentare conceput eficient, formarea unui newsletter pentru clientii care se aboneaza la site-ul tau este un task important.
Desi in 2020 ne-am dat seama ca marketingul online a degenerat catre o crestere continua. Important este sa acordam o atentie sporita brandingului si trend-urilor, atunci cand discutam de tacticile de marketing.

Poti vinde cu ajutorul email-ului?

Probabil, cele mai multe persoane vor raspunde la aceasta intrebare cu afirmativ. Insa acestia constituie un adevarat potential client pentru unul din site-urile de succes. Daca ne gandim in ansamblu si vanzarea pe email a devenit o metoda de marketing de succes mai ales in pandemie.

Daca detii o strategie de marketing bine format pe emailing poti fi sigur ca produsele tale sunt evidentiate. Totusi strategia folosita trebuie construita cu scopul de a atrage clientul catre o arie bine cunoscuta. Fiecare antreprenor trebuie sa inteleaga cerintele viitorilor clienti. Dar si modul in care acestia pot profita cat mai facil de pe urma furnizorilor.
Vanzarea pe email, incepe din momentul in care cunosti aria de clienti pe care doresti sa o detii. Apoi, trebuie sa te gandesti la modul in care aspectul invitatiei la colaborare sau bussines este imbunatatit. Daca totul este perfect, cu siguranta pe baza statistica multi dintre cei care vor primi email-ul vor fi tentati. Un aspect inovator, a fost descoperit,  unul din zece indivizi care primesc email-uri raspund intensiv acestora.

Cel mai important aspect design-ul email-urilor

Pentru a avea un newsletter eficient si de succes, este esential un design cat mai bun. Iar pentru a fi unul din tendintele anului 2021, trebuie sa urmezi cativa pasi. Design-ul minimalist reprezinta cheia cei trei pasi pe care trebuie sa ii urmezi pentru un email perfect. Acesta trebuie sa contina spatii aerisite, un continut liber sau usor de citit. Sa fie cat mai lizibil, sa detina un font vizibil cu o culoare deschisa. O paleta de culori acceptabila, care sa atraga vizual.
Inainte vanzarea pe email era folosita pentru a structura coloane, imagini, texte. Insa trendul adus de anul 2021, se bazeaza pe incalcarea regulilor impuse de vechile coloane.

Astfel ca folosirea unui eveniment din newsletter cat mai evidentiat si nonconformist este solutia.
In acest moment Google a inteles necesitatea folosirii optiunii de Dark Mode. De aceea pentru ca email-urile sa fie vizibile indiferent de cum este configurat dispozitivul clientului. Trebuie sa cunoastem o serie de optiuni atunci cand ne formam continutul email-ului. Recomandam in prim plan folosirea unei imagini transparente care sa faca vizibila orice imagine inscrisa peste. Sa fie conturat textul email-ului cu alb sau negru depinde de fundalul imaginii sau a texturii. Inainte de a trimite email-ul listei de clienti sa verifici daca continutul este vizibil pentru ambele variante de texturi.

Tendite in contextul formarii email-ului

Continutul Video este un subiect care in anul 2020 a reprezentat o marja foarte buna in bussines. Mai ales la evenimente online sau seminarii, continutul video a devenit un instrument util. De aceea trebuie sa te gandesti la un continut video cat mai original posibil si modul in care il inserezi. Poti face o legatura externa cu link-ul de pe Youtube pentru a optimiza continutul email-ului. Vanzarea pe email reprezinta o strategie foarte buna in 2021, si merita promovata cu ajutorul continutului video.
Atunci cand ne gandim la ce persoane dorim sa primeasca respectivele email-uri. Trebuie in prin plan sa ne gandim la beneficiile pe care personalizarea continutului trimis le poate aduce. Atunci cand dorim sa cream un email de succes, trebuie sa adaptam mesajul si ofertele in functie de viitorul client si statul sau.

Recomandam produsele intr-un mod cat mai placut si in functie de segmentul de necesitate. Iar in ultima parte si cea mai importanta este utilizarea unui soft de email automat setat pe baza comportamentului utilizatorului.

Continut bazat pe feedback – fosti clienti

Un antreprenor de succes este constient ca feedback-ul oferit de clienti este cel mai important. Astfel ca, atunci cand ne la modul in care vanzarea pe email este un lucru benefic trebuie sa intelegem ce doreste sa vada clientul, siguranta. Indiferent de statutul social atunci cand viitorul client vede siguranta de care are nevoie sigur va apela la serviicile tale. Insa daca oferi un feedback pozitiv pentru viitori clienti poti fi sigur de reusita. In general persoanele sunt motivate de abilitatile participantilor la bussines, si invata pentru a excela in domeniu.

Continut interactiv

Daca doresti sa vinzi pe email diferite servicii, continutul interactic este la moda inca de anul 2020. Acum in campania de email marketing este nelipsit iar utilizatorii sunt atrasi de aceasta idee. Astfel ca, pentru a avea un continut interactiv poti prezenta butoane animate, figurine, sondaje si statistici, gif-uri, prezentari de produse. Iar cel mai important lucru pentru fiecare persoana este inserarea de emoticoane.
Statistic aspectul este cel mai important de aceea folosirea emoticoanelor ajuta enorm. Acestea te ajuta sa economisesti spatiul email-ului, functioneaza fiind conceput pentru orice limabaj al corpului.

Iar din emoticoane poti face un brand unic doar al tau, sa fie cunoscut pentru acest fapt. Afisarea emoticoanelor necesita o atentie suplimentara insa daca stii cum sa le folosesti in scopul tau vei castiga enorm.

0 Comments

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole recente

iunie 2021
lun mar mie joi vin sâm Dum
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234