Veziv

Google trends | Cum ajungi printre primii

Majoritatea persoanelor prefera mediul virtual iar in aceasta perioada de pandemie este mai mult decât necesar ca firma ta sa fie prezenta in mediul online si de ce nu in Google Trends.

Te-ai intrebat vreodata cum poti face sa urci in pozitiile google, obtinand astfel mai multa vizibilitate?

Mediul online se dezvolta din ce in ce mai mult si astfel a crescut si numarul persoanelor care sunt active pe diferite motoare de cautare, totodata au aparut si multe modalitati de promovare de care poate beneficia afacerea ta ca sa ajunga cat mai vizibila.
Primul pas este reprezentat de crearea unui website care sa ilustreze intr-o forma cat mai clara afacerea ta si beneficiile pe care le aduci potentialilor clienti. Site-ul poate fi realizat in functiile de nevoile tale, sub forma unui blog, magazin online sau site de prezentare.
Dupa realizarea acestuia, trebuie sa te concentrezi asupra promovarii, sa ii cresti vizibilitatea in mediul online astfel incat rodul muncii tale de a crea un site de prezentare sa ajunga la multi oameni.

Cum poti obtine acest lucru?

Pentru urcarea in pozitiile google exista optimizare SEO si campaniile de promovare in mediul online.

Ce inseamna optimizarea de SEO?

Optimizarea de Seo ajuta motoarele de cautare sa plaseze site-ul tau cat mai sus pe pozitiile paginilor , prin diferite tehnici si sa-l faca cat mai vizibil, in functie de cele mai comune interese ale publicului. In continutul paginii tale este necesar sa se regaseasca anumite cuvinte cheie si informatii care sa le fie utile clientilor. De asemenea, linkurile ,ce ofera informatii ,plasate pe site-ul tau pot aduce succesul unei campanii de optimizare.
Exista si partea de SEO care isi arata contributia in viteza de incarcare a unei pagini gazduita de site-ul tau. Nu ti-ai dori ca un potential client care este interesat de continutul tau sa paraseasca pagina doar pentru ca viteza de deschidere a acesteia este lenta.

Campaniile de promovare online.

Pentru realizarea campaniilor de promovare te poti folosi de Social media, Facebook ads si Google adwords. Facebook este o platforma pe care fiecare om o acceseaza mai mult sau mai putin, foloseste-te de acest lucru pentru a face din ce in ce mai cunoscuta afacerea ta.
Toate trei sunt foarte eficiente si iti pot aduce o crestere uriasa. Poti opta pentru promovarea pe social media dar in acelasi timp aplica si o strategie foarte bine gandita de promovare prin facebook si google ads.

Promovarea pe Facebook si Instagram.

Daca nu stii ce modalitate de promovare sa alegi citeste lista de mai jos cu avantajele si dezavantajele fiecareia dintre aceste doua optiuni, astfel iti va fi mai usor sa vezi care este mai potrivita pentru afacerea ta si care te poate ajuta mai mult pentru o crestere eficienta in Google Trends. Fiecare retea de socializare are reguli diferite de promovare, reguli pe care trebuie sa le cunosti foarte bine. Ca sa poti alege mai usor reteaua de socializare pe care doresti sa promovezi afacerea ta gandeste-te la media de varsta la care vrei sa ajunga anunturile postate de tine.

Facebook cuprinde toate mediile de varsta la care vrei sa ajungi, pe cand Instagram este mai mult utilizat de catre tineri cu o medie de varsta pana in 30-35 de ani predominand sexul feminin. Facebook pe de alta parte iti permite sa alegi o audienta targetata in campanii, alegand media de varsta a persoanelor care consideri ca ar fi interesate de afacerea ta. Ia in calcul ca Instagram permite mai putine forme de engagement acestea fiind : love, share, comment si cu toate acestea este platforma cu cel mai mult engagement fata de celelalte platforme existente in mediul online.

Pe facebook este mai usor sa ti se distraga atentia de la un lucru la altul pentru ca este o platforma foarte solicitata, sunt multe postari si foarte diversificate, pe cand Instagram iti permite sa-ti creezi o comunitate mult mai usor, care sa fie interesata de nisa ta. Majoritatea utilizatorilor facebook-ului au ajuns sa nu mai acorde atentie reclamelor, deoarece sunt prezente foarte multe informatii si mult prea diversificate. Este important sa investesti in promovarea pe mai multe retele de socializare astfel stii care ti se potriveste cel mai mult si care ti-a adus cele mai multe rezultate. Facebook-ul este principala retea de care te poti folosi, a lansat marketplace-ul in Romania si este un fel de lider in randul retelelor de socializare, mai ales dupa ce a cumparat Instagramul in 2012, asadar este normal sa incepi sa investesti din ce in ce mai mult in prezenta ta online pe aceste platforme daca iti doresti sa obtii rezultate din ce in ce mai mari.

Incearca sa gasesti o cale de mijloc intre promovarea organica si cea platita.

Optimizarea pentru desktop si mobil este de asemenea foarte importanta, instagram a fost conceput pentru mobil si desi este prezenta si versiunea pentru desktop, este foarte greoaie si acest lucru nu este in beneficiul tau in schimb Facebook ruleaza pe toate variantele de device-uri.
Acum haide sa ne gandim si la avantajele si la dezavantajele pe care le poti avea daca alegi sa ti promovei afacerea pe aceste retele.

Avantajele principale in promovarea pe facebook si instagram.

• numarul mare de utilizatori
• sunt cele mai ieftine si cele mai eficiente metode de promovare, atat platita cat si organica.
• vei avea rezultate intr-un timp scurt
• oamenii pot interactiona foarte rapid cu produsele tale .

Dezavantajele principale in promovarea pe facebook si instagram.

• utilizatorilor le place sa vada continut de calitate, fie ca este vorba de poze sau video ceea ce inseamna ca va trebuii de la inceput sa investesti si in aparatura
• campaniile tale trebuie sa fie foarte bine gandite astfel incat sa-si poata face loc printre campaniile brendurilor deja foarte cunoscute
• facebook dupa adaugarea linkurilor externe incepe sa-ti limiteze reach-ul

Promovarea online, mai ales in anul 2020 este esentiala. Toata lumea cumpara online si probabil aceasta va fi modalitatea de satisfacere a tuturor nevoilor, de la amenajarea casei la alimente, pe o perioada foarte lunga de acum inainte.
Instagram te poate ajuta foarte mult pe partea de Engagement iar facebook pentru distribuirea cat mai rapida a informatiilor. Testeaza care este cea mai potrivita pentru tine, o varianta buna este sa le combini si alege-ti foarte bine strategia de promovare.

Pentru o examinare mai detaliata a metodelor de promovare prin facebook si instragram, contacteaza-ne! Echipa noastra este pregatita pentru a gasi metoda perfecta pentru firma ta.

Pe langa promovarea prin facebook si instagram un aspect important pentru brandul tău si vizibilitatea site-ului tau in Google Trends este alegerea unui nume de domeniu adecvat pentru afacerea ta. Am scris si un articol despre asta.

0 Comments

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole recente

iunie 2021
lun mar mie joi vin sâm Dum
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234